9029 500 0917
دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب عروس


بازدید : 1573 نفر

 

دکوراسیون و چیدمان مدرن اتاق خواب عروس

دکوراسیون مدرن یعنی زیبایی در عین سادگی با وسایل مد روز, اتاق خواب بخش مهمی از خانه است که باید در آن آرامش داشته باشید به همین دلیل سبک چیدمان آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اتاق خواب عروس علاوه بر ایجاد احساس راحتی باید مدرن و با تزیینات شیک باشد.

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل عروس و داماد, فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. یکی از مهمترین بخش های این طراحی, اتاق عروس و داماد می باشد. در این مطلب با دکوراسیون اتاق خواب عروس و تزیین آن با ایده های جدید آشنا می شویم.

اتاق خواب عروس

خوشبختانه چند وقتی است که علم دکوراسیون داخلی در بین اقشار مختلف مردم به خوبی جا افتاده است و تقریباً تمامی افراد تمایل دارند که از این علم در چیدمان دکوراسیون خانه خود بهره بگیرند؛ خصوصاً عروس و دامادها برای چیدن دکوراسیون اولین منزل مشترک خود روی این اصول و علم حساب باز می کنند، زیرا علم دکوراسیون داخلی به تاثیر عوامل موثر در دکوراسیون داخلی می‌پردازد که در ادامه هر کدام از آنها را بررسی خواهیم کرد.

اهمیت چیدمان دکوراسیون اتاق خواب وقتی بیشتر احساس می شود که برای اولین منزل مشترک زوج های جوان باشد. به دلیل همین اهمیت تصمیم گرفته شد تا در مورد اتاق خواب عروس و نحوه تزیین اتاق خواب عروس و دیزاین و چیدمان آن برای شما صحبت کنیم.

اتاق عروس تم کرم


چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس

برای چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها باید موارد مختلفی مد نظر قرار گرفته شود که از جمله آنها می توان به نورپردازی اتاق خواب عروس و رنگ دکوراسیون و سرویس چوب و تعداد قطعات آن، پرده و تزئینات اشاره کرد.

- یکی از مهمترین نکاتی که باید برای اتاق خواب عروس به آن توجه داشته باشید این است که بین عناصر مختلف اتاق خواب طوری ارتباط برقرار کنید که فضای گرم تر و صمیمی تری برقرار شود.

- اگر این شاخص ‌ها را برای چیدمان اتاق خواب عروس ایرانی در نظر بگیرید می توانید زیباترین و منحصر به فردترین خانه و اتاق خواب عروس را داشته باشید.

- شاخص های مهمی همچون نورپردازی، رنگ دکوراسیون، شکل پرده ها و تزئینات و سرویس چوب می تواند در اتاق خواب عروس تاثیر زیادی داشته باشد و باید ارتباط بین قسمت های مختلف در اتاق خواب طوری باشد که یک فضای گرم و صمیمی و عاشقانه و البته اصولی را فراهم کند و هارمونی که در فضا وجود دارد هر بیننده ای را مجذوب خود کند.


رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس

- یکی از مهمترین عوامل موثر در زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب عروس ایرانی رنگ دکوراسیون است که از نظر علمی رنگ ها تاثیر زیادی در روحیه و افکار انسان دارند و برای بهبود فضای منزل می توانید از آنها کمک بگیرید.

- وقتی که صحبت از رنگ اتاق خواب می‌شود منظور صرفاً رنگ دیوار و سقف و سرویس چوب نیست و همه قسمت هایی که در یک اتاق خواب وجود دارند مثل دیوار، سقف، پرده، سرویس خواب و تمام وسایل کوچک و بزرگ را شامل می‌شود.

- البته قانون خاصی برای انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد وجود ندارد و سلیقه شخصی عروس و داماد است که تعیین کننده خواهد بود، ولی در ادامه برای این که بتوانید برای انتخاب رنگ سریع تصمیم بگیرید و ایده‌ ای داشته باشید چند نمونه از رنگ های پرطرفدار و تاثیر آنها را روی دکوراسیون اتاق خواب عروس شرح می دهیم.

 

- یکی از رنگ های جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب عروس ایرانی رنگ آبی آسمانی است که حس آرامش زیادی در فضا ایجاد می‌کند و اگر بخواهید در کنار این رنگ، رنگ مکمل انتخاب کنید، طوسی روشن، رنگ سفید و فیلی گزینه های مناسبی هستند.

 

- یکی از پر طرفدارترین رنگ ها رنگ سفید است که از گذشته تا به حال مورد انتخاب افراد با سلیقه های مختلف بوده است، زیرا فضا را بازتر نشان می دهد و با هر رنگ دیگری می‌تواند ترکیب شود و برای ترکیب رنگ مناسب با رنگ سفید می توانید از رنگ های قرمز و آبی و مشکی استفاده کنید.

 

- همان طور که می دانید رنگ قرمز هم باعث ایجاد هیجان در افراد می‌شود، بنابراین عروس و دامادهایی که روحیه شاد دارند و طالب انرژی هستند می توانند از رنگ قرمز در اتاق خواب خود استفاده کنند و برای رنگ ترکیبی می‌توانند رنگ مشکی و طلایی را انتخاب کنند.

اتاق عروس تم قرمز

- از دیگر رنگ های مورد پسند عروس خانم ها رنگ صورتی است که می تواند با سایر رنگ های سفیدپ، نارنجی، زرد و طلایی ترکیب شود که البته این رنگها رنگ های مکمل هستند و رنگ متضاد این رنگ یعنی قهوه ای هم ترکیب جذابی به وجود می آورد‌.

 

اتاق عروس صورتی

- ولی یکی از بهترین ترکیب رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب عروس و زوج های جوان ترکیب رنگ صورتی با طیف ارغوانی است.

- عروس خانم های جوان تر استفاده از رنگ های صورتی و نارنجی و زرد را برای اتاق خواب خود رنگ مناسبی می‌ دانند و همانطور که گفته شد انتخاب رنگ باید دقیقاً متناسب با سلیقه عروس و داماد باشد، زیرا آنها از این اتاق استفاده می کنند و باید مطابق با میل آنها باشد. همیشه این گونه نیست که قواعد و اصول جلوی دست و پا و خلاقیت افراد را بگیرد و آنها نتوانند فانتزی های خود را در منزل خود پیاده کنند، بلکه قواعد فقط برای ایده دادن و راهنمایی افراد ترتیب داده شده اند.

 

نورپردازی اتاق خواب عروس

همانطور که اشاره شد اتاق خواب جایی برای آرامش و استراحت است و نحوه چیدن دکوراسیون آن تاثیر زیادی روی رفتار و حس شما خواهد داش. باید به همان میزانی که به نورپردازی اتاق نشیمن توجه می‌کنید به نورپردازی اتاق خواب عروس نیز توجه کنید تا حس آرامش بخشی در فضا برقرار باشد.

- به طور مثال می توانید برای روشن تر شدن اتاق خواب عروس از چراغ های مناسبی در کنار تخت استفاده کنید.

- یا اگر اتاق خواب کوچک است نور های سقفی گزینه بسیار مناسبی برای نورپردازی اتاق خواهند بود. اگر علاقمند ایجاد یک تنالیته رنگی ملایم در اتاق خواب هستید چراغ های ال ای دی را پیشنهاد می کنیم.

- از نورهای رشته ای هم می توانید برای زیر کمد ها استفاده کنید تا فضای خانه جذاب تر شود و استفاده از نورهای ملایم در اتاق خواب می‌تواند حس جالبی در فضای اتاق ایجاد کنند و برای این کار می توانید از چراغ های ال ای دی استفاده کنید و برای هر قسمت از نور پردازی ها کلید جداگانه قرار دهید تا بتوانید به راحتی آنها را تنظیم کنید.