9029 500 0917
کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس


بازدید : 2060 نفر

 

یکی از قسمت‌های مهم خونه که خانم‌های خونه بیشتر وقت خودشون رو اونجا سپری می کنن، قسمت آشپزخونه هست. به همین دلیل داشتن یک آشپزخونه کامل و مجهز که علاوه بر فضای خوب، طراحی مناسبی هم داشته باشه، دغدغه بیشتر افراد محسوب می شه. گاهی اوقات به علت نداشتن فضای کافی توی خونه ناچارا باید یک آشپرخونه کوچک رو به عنوان قلب خونه بپذیریم ولی یک طراحی هوشمندانه که از متریال مناسبی هم استفاده شده باشه می تونه بهترین استفاده و کاربرد رو از آشپزخونه ایجاد کنه. بهترین متریال برای کابینت آشپزخونه کوچک استفاده از کابینت هایگلاس هست.


کابینت هایگلاس بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک:

متریال هایگلاس، همان ام دی اف خام است که به وسیله ی روکش پلاکسی گلاس، پوشانده شده است. پلاکسی گلاس، نمایی مانند شیشه دارد اما لایه ای پلاستیکی ست و از شیشه سبک تر است. به دلیل گران بودن لایه ی پلاکسی گلاس، تنها یک سمت ورق هایگلاس با این لایه روکش می شود و سمت دیگر آن، از روکشی ارزان تر تهیه می شود.

کابینت های هایگلاس، ظاهری براق و شفاف دارند و نور را به صورت کامل منعکس می کنند برای همین بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک هستند. کابینت هایگلاس معمولا در دکوراسیون آشپزخانه های ساده و مدرن استفاده می شود و از نظر قیمتی، بهایی در رنج متوسطی دارد. کابینت های هایگلاس، طرح ها، مدل و رنگ های متنوعی دارند و برای هر فضایی چه کوچک و چه بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس ، به دلیل بازتاب نور، یکی از بهترین گزینه هایی ست که می توانید در آشپزخانه خود داشته باشید.

کابینت های گلاس


مزایا و معایت کابینت آشپزخانه هایگلاس:

هر نوع متریالی که برای آشپزخانه خود استفاده می کنید، مزایا و معایب مختلفی دارد و بالطبع می تواند بر روی تصمیم گیری شما اثر گذار باشد. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی های کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس با شما در میان می گذاریم:

- قیمت کابینت هایگلاس مناسب است و در رنج متوسط قرار دارد. هایگلاس از ام دی اف، گران تر و از چوب بسیار ارزان تر است.

- کابینت هایگلاس به دلیلی براق بودن، نمای مدرن و شیکی را به آشپزخانه شما می بخشد.

- کابینت هایگلاس در برابر رطوبت و آب آسیب پذیر است و نباید خیس شود.

- کابینت هایگلاس به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، به راحتی گرد و غبار یا ذرات چربی را به خود جذب نمی کند.

- تمیز کردن کابینت هایگلاس به راحتی امکان پذیر است.

- کابینت هایگلاس با رنگ های تیره، معمولا لکه ی انگشت را نشان می دهد.

- لبه های کابینت هایگلاس، تیز است.

- کابینت هایگلاس در برابر خط و خش آسیب پذیر است و در مقابل ضربه و خراش، دچار خط خوردگی می شود.

- طرح ها و رنگ های کابینت هایگلاس، بسیار متنوع و شاد است.

- کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس بهترین متریالی ست که برای فضای محدود آشپزخانه می توانید استفاده کنید.

 

نمونه کابینت هایگلاس برای آشپزخونه کوچک

اگر برای آشپزخونه کوچک خودتون کابینت هایگلاس رو انتخاب کردید، باید بهتون بگم که بهترین انتخاب ممکن همینه. پس باهامون همراه باشید تا چند نمونه کابینت هایگلاس آشپزخونه کوچک رو با هم ببینیم:

 

کابینت هایگلاس

 

کابینت هایگلاس سفید

 

کابینت اشپزخانه کوچک

 

اشپزخانه کوچک و کابینت