9029 500 0917
کناف سقف اشپزخانه مدرن


بازدید : 1806 نفر

 

نورپردازی سقف اشپزخانه

آشپزخانه قلب هر خانه معرفی می شود و در دکوراسیون داخلی منزل و بازسازی خانه ، بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در طراحی و اجرای دکوراسیون آشپزخانه باید طراحی کابینت آشپزخانه ، کف و سقف آشپزخانه به بهترین شکل و متناسب با هم انجام شوند. طراحی و اجرای هر کدام از موارد گفته شده یک پروسه مهم و ضروری است که احتیاج به شناخت و آگاهی شما نسبت به انواع و مدل های متنوع کابینت ها ، کفپوش ها و سقف های کاذب دارد. سقف اشپزخانه نیز به اندازه کابینت آن مهم است و باید با دیگر اجزای دکوراسیون همخوانی داشته باشد . سقف های آشپزخانه معمولا از سقف کاذب کناف ، رابیتس ، چوب ، آیینه و یا آسمان مجازی ساخته می شود که از میان آن ها سقف کاذب کناف جدیدترین و رایج ترین روش برای دیزاین سقف است که در اپن آشپزخانه و آرک آشپزخانه هم کاربرد دارد. 

نورپردازی اشپزخانه مدرن


طراحی سقف آشپزخانه

به طور مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما از نوع سبک مدرن است و آشپزخانه مدرن دارید بهتر است خیلی از کناف ها استفاده نکنید، زیرا اصلی ترین ویژگی سبک مدرن سادگی و خلوت بودن و بی آلایشی فضا است و اگر با استفاده از کناف ها تجمل را در فضا به وجود بیاورید باعث تناقض بین سبک و طرح شوید. البته می توانید از سبک تلفیقی در خانه خود استفاده کنید که آن هم قوانین و مقررات خاص خودش را دارد.

 اگر فضای آشپزخانه شما خیلی کوچک است بهتر است زیاد از طرح های شلوغ و برجسته استفاده نکنید چون باعث نامرتب به نظر رسیدن فضا و شلوغ شدن آن می شود. بهتر است در فضاهای کوچک از سبک مدرن و ساده استفاده کنید.

 

سقف کاذب آشپزخانه

می‌توان گفت سقف کناف یکی از سقف های کاذبی است که طراحان داخلی ساختمان با توجه به سلیقه ی افراد خانه آن را برایشان طراحی می کنند و شما می توانید در قسمت های مختلف آشپزخانه، سالن پذیرایی یا اتاق خواب از کناف استفاده کنید.

کناف اشپزخانه

 مدل کناف سقف آشپزخانه

استفاده از کناف سقف و همچنین آرک آشپزخانه اپن کناف از ایده‌های کاربردی در زمینه استفاده از کناف در دکوراسیون آشپزخانه ها می باشد که بعضی از افراد تمایل دارند در آشپزخانه خانه از این دکوراسیون استفاده شده باشد.

استفاده از کناف در سقف آشپزخانه یکی از پرطرفدارترین نوع تزئینات سقف آشپزخانه های ایرانی است که اخیراً در بین خانواده‌ها رواج یافته و با دکوراسیون های کلاسیک یا مدرن می‌تواند مطابقت داشته باشد و شما باید نوع کناف را مطابق با سبک خانه خود انتخاب کنید.

 انتخاب طرح کناف سقف آشپزخانه می‌تواند مورد بسیار مهمی می‌باشد که باعث زیباتر شدن فضا می شود. اگر سقف کناف به خوبی انتخاب شود می تواند سقف آشپزخانه شما را زیبا تر کند و بهتر است طرح و رنگ کناف با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما انتخاب شده باشد.

نورپردازی اشپزخانه

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب طراحی برای سقف آشپزخانه بهتر است ابتدا از تناسب سقف با فضای مورد نظر خود مطمئن شوید علاوه بر این طراحی را که برای سقف آشپزخانه در نظر می گیرید باید با سبک طراحی داخلی آشپزخانه تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

رنگ سقف یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا رنگ سقف می تواند روی حس و حال فضای داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد.

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است بهتر است از رنگ های تیره برای طراحی کردن سقف آشپزخانه استفاده کنید و اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن برای طراحی سقف آشپزخانه استفاده نمایید تا فضای داخلی آشپزخانه شما دلباز و بزرگ تر به نظر برسد.

برای طراحی کردن سقف آشپزخانه می توانید از اشکال هندسی مختلف نظیر مستطیل و دایره و حلقه ها و منحنی ها استفاده نمایید.

Kitchen-Lighting