9029 500 0917
طراحی سقف آشپزخانه مدل های جدید


بازدید : 2019 نفر

 

 

طراحی سقف آشپزخانه با کمک ایده های جالب

سقف آشپزخانه یکی از مهم ترین جزئیات در آشپزخانه است که روی زیبایی و جذابیت طراحی داخلی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد بنابراین بهتر است شما در هنگام دیزاین سقف آشپزخانه و نورپردازی آن حساسیت لازم را به خرج دهید.

سقف اشپزخانه

دیزاین سقف آشپزخانه

سقف کاذب کناف از انواع سقف های پرطرفدار و امروزی است که در اغلب خانه ها به چشم می خورد و این مدل سقف کاذب باعث زیبایی بیشتر آشپزخانه می شود و شما می توانید زیبایی سقف آشپزخانه کناف را با کمک نورپردازی های آشکار و مخفی بیشتر کنید.
سقف آسمان مجازی از انواع سقف های جدید با طراحی خاص و متفاوت است و روی این سقف می توان طرح و نقش های مختلفی را چاپ کرد و این سقف را به صورت چند تایل جدا از هم در کنار یکدیگر نصب کرد.
در طراحی سقف های مدرن و امروزی اغلب از مصالحی نظیر چوب و آینه و شیشه استفاده می شود که این مدل دیزاین سقف زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای آشپزخانه می بخشد.


مدل کناف آشپزخانه با طرح های شیک و جدید

استفاده از کناف در سقف آشپزخانه یکی از محبوب ترین تزیینات برای سقف آشپزخانه های ایرانی است که امروزه اغلب افراد برای طراحی سقف آشپزخانه خود از این مدل سقف های کاذب استفاده می کنند. از کناف آشپزخانه می توانید برای آشپزخانه ها با دکوراسیون های کلاسیک و یا مدرن استفاده کنید. کناف سقف می تواند زیبایی خاصی به فضای دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل شما بدهد. رنگ و طرح کناف سقف آشپزخانه یکی از مهم ترین نکاتی است که باید با دقت بیشتری انتخاب شود. استفاده از سقف کناف به طراحی سقف آشپزخانه زیبایی و جذابیت بی نظیری می بخشد و بهتر است طرح و رنگ کناف را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید.

کناف اشپزخانه جدید

سقف آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما دارای دکوراسیون مدرن است، سقف های کناف که خط صاف و گوشه دارند، مثل مستطیل یا مربع، انتخاب بهتری هستند. در کنار این کناف می ‌توانید نورپردازی سقف ها را با استفاده از چراغ های ال ای دی که به صورت توکار هستند انجام دهید. از این مدل سقف های کناف مدرن در مرکز و گوشه های سقف آشپزخانه استفاده کنید و اگر دکوراسیون کلاسیک دارید می‌توانید از کناف سقف گرد و دایره ای استفاده کنید و در نورپردازی های آن ها از لوستر های کریستالی با طراحی کلاسیک استفاده کنید تا تناسب در فضا ایجاد شود.

 چنانچه آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن در کنار هم استفاده کنید تا فضا دل بازتر به نظر برسد و اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و متراژ بالایی دارد می توانید از رنگ های تیره هم برای کناف آشپزخانه استفاده کنید.

کناف اشپرخانه متناسب با طرح اشپزخانه

سقف کناف آشپزخانه را متناسب با ارتفاع سقف طراحی کنید

نکته‌ی مهم دیگری که در طراحی سقف کناف آشپزخانه باید در نظر بگیرید ارتفاع سقف است. چرا ارتفاع سقف مهم است؟ چون مثلا ممکن است به سراغ طراحی سقف کناف پله‌ای بروید و بعدا ببینید که به دلیل کوتاه بودن سقف و کمبود ارتفاع اصلا قابل اجرا نیست و ناراحت شوید!

مهم‌ترین اطلاعاتی که برای این منظور لازم دارید چیست؟

شما باید بدانید که از کف آشپزخانه تا بالاترین نقطه‌ی کابینت هوایی کلا به 2 متر و 40 سانتی‌متر فضا احتیاج خواهید داشت. یعنی 90 سانتی‌متر برای ارتفاع کابینت زمینی به همراه صفحه تاپس و پاسنگ آن، 60 سانتی‌متر ارتفاع برای بین‌کابینتی و مجددا 90 سانتی‌متر دیگر برای ارتفاع کابینت هوایی و تاج آن.

از طرفی ارتفاع سقف در خانه‌ها متفاوت است و معمولا این مقدار از 2متر و 80سانتی‌متر تا 3 متر متغیر می‌باشد. بنابراین بر اساس اینکه ارتفاع سقف آشپزخانه شما چقدر است احتمالا از حدودا 40 سانتی‌متر تا 60 سانتی‌متر فضا برای طراحی سقف کناف آشپزخانه نیاز خواهید داشت.