9029 500 0917
طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه


بازدید : 1644 نفر

 

چیدمان اتاق دخترانه

طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه شیک و زیبا

برای طراحی و تزیین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه شیک و کاربردی می توان از سبک ها و روش های متنوعی استفاده کرد. حتی ترکیب سبک هایی مثل ویمزیکال و مدرن با رنگ های شاد و جذاب باعث ایجاد ظاهری پیچیده و در عین حال صمیمی و دوست داشتنی در اتاق خواب می شوند. در این پست با نمونه هایی آشنا خواهید شد که راهکارهایی متفاوت برای تزیین اتاق خواب دخترانه معرفی می کنند، حتی آنهایی که به رنگ های عموما دخترانه مانند صورتی و بنفش علاقه ندارند، در این پست با اتاق های دخترانه سرد و خنک نیز روبرو خواهند شد. بالاخره همه دخترها مثل هم نیستند و برخی رنگ های مردانه را بیشتر می پسندند.

دکوراسیون اتاق دختر

طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه 

طراحی دکوراسیون اتاق خواب برای دختران در رده سنی جوان و نوجوان کار نسبتا دشواری است از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طراحی داخلی اتاق خواب برای دختران از نظر و سلیقه آن ها نیز استفاده کنید و ترفندهایی را به کار ببرید تا بتوانید طراحی داخلی بی نظیر و شیکی برای اتاق خواب فرزند خود داشته باشید.

دکوراسیون اتاق دختر صورتی

دیزاین داخلی اتاق خواب دخترانه نوجوان

قبل از طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ابتدا باید وسایل ضروری اتاق خواب نظیر سرویس خواب و پرده و فرش و وسایل دکوری و … را آماده کنید سپس وسایل را در مکانی مناسب از اتاق خواب قرار دهید.
با توجه به اینکه دختران در رده سنی نوجوان به نگهداری وسایل تزیینی و کتاب و … علاقه مند هستند و تمایل دارند کلکسیونی از لباس های مختلف را داشته باشند بهتر است کمد دیواری با طرح کاربردی و فضایی مناسب را روی دیوار اتاق خواب نصب کنید همچنین قرار دادن میز آرایش با آینه ای کوچک می تواند بهترین فضا برای نگهداری از لاک و وسایل بهداشتی و عطر و ادکلن و … باشد.
اگر فضای اتاق خواب فرزند شما کوچک می باشد می توانید شلف دیواری یا کتابخانه دیواری شیک و مناسبی را روی دیوار نصب کنید و سی دی و کتاب و وسایل تزیینی را روی آن ها بچینید تا از شلوغ شدن فضای اتاق خواب جلوگیری شود.

دکوراسیون اتاق دختر طوسی

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب دخترانه

رنگ اتاق خواب تاثیر زیادی روی روحیه افراد دارد و هر چقدر رنگی که برای اتاق خواب انتخاب می کنید روشن و جذاب باشد فضایی بی نظیر در اتاق خواب ایجاد می شود.
رنگ های شاد و پرانرژی نظیر صورتی و نارنجی و بنفش و سفید و کرم و بژ و خاکستری مایل به قهوه ای و قرمز و … برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند.
رنگ صورتی اگر با رنگ سفید ترکیب شود هارمونی زیبایی در فضای اتاق خواب ایجاد می شود. صورتی و نارنجی از انواع ترکیب رنگ های مورد علاقه برای اغلب دختران است و شما می توانید دیوارهای اتاق خواب را رنگ نارنجی بزنید و سرویس خواب را نیز به رنگ سفید انتخاب نمایید. رنگ صورتی کدر اگر با رنگ های بژ و خاکستری مایل به قهوه ای ترکیب شود فضایی لذت بخش در اتاق خواب دخترانه ایجاد می شود.
رنگ بنفش از انواع رنگ های کلاسیک و لوکس است و شما می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از طیف های مختلف رنگ بنفش استفاده نمایید همچنین برای ایجاد ظاهری عاشقانه و رمانتیک می توانید رنگ بنفش را با رنگ سفید ترکیب نمایید.

یکی دیگر از انواع رنگ های مناسب برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ترکیب رنگ های سفید و مشکی با یکدیگر است که این ترکیب رنگ برای اتاق خواب ها با فضای مدرن انتخابی مناسب است.
تزیین دیوار اتاق خواب دخترانه از اهمیت زیادی برخوردار است و برای تزیین دیوار اتاق دخترانه از کاغذ دیواری و نقاشی های دیواری و … استفاده می شود همچنین می توانید عکس های قدیمی و جدید خود را قاب کنید و روی قسمت مناسبی از دیوار اتاق خواب نصب نمایید.

دکوراسیون اتاق دخترانه