9029 500 0917
ترکیب رنگ طوسی سفید در آشپزخانه


بازدید : 2226 نفر


کابینت آشپزخانه سفید و طوسی یک ترکیب رنگ زیبا و شیک ایجاد می کند و هر دو جز رنگ های خنثی هستند. این دورنگ به صورت مات و هایگلاس قابل استفاده هستند. با بکارگیری این دو رنگ در آشپزخانه، رنگ های شاد گرم یا سرد دیگری که در دکوراسیون آشپزخانه بکارمی برید خودنمایی زیادی خواهد کرد. 

کابینت مات یا هایگلاس؟

رنگ طوسی یا همان خاکستری زمانی که با سفید در دکوراسیون آشپزخانه بکارگرفته شود می تواند مکمل هر رنگی باشد. بنابر این مات یا براق بودن آن تاثیری بر اصل رنگ ندارد. اما اگر از کابینت هایگلاس استفاده کنید آشپزخانه شما را بزرگتر نشان می دهد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با کابینت هایگلاس مقاله کابینت هایگلاس را بخوانید.

اگر به رنگ های شادی و جیغی همچون قرمز علاقه دارید اما در استفاده ی آن شک دارید، ترکیب رنگ طوسی سفید را به آشپزخانه اضافه کنید و رنگ دلخواه را در بخش های مختلف آشپزخانه پخش کنید. البته ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه سفید و طوسی به تنهایی  جز ترکیب رنگی آرام و به دور از هیجان، ساده برای ترکیب و جفت شدن به سبک طراحی های داخلی اروپایی به شمار می رود. زمانی که کابینت طوسی به عنوان رنگ غالب بکار گرفته شود، انتخابی عالی برای لایه گذاری رنگ های دیگر روی هم است. این رنگ مانند آنچه از اسمش به نظر می رسد، کسل کننده نیست بلکه حس و حالی مدرن و شهری را به خانه ی شما اضافه می کند. 

کابینت سفیدطوسی

 ترکیب رنگ  طوسی و سفید در دکوراسیون آشپزخانه

اگر نقشه ی استفاده از رنگ طوسی و سفید را در آشپزخانه دارید اولین قدم الهام گرفتن از تصاویر و ترکیب رنگ هاست. مدل ها و تناژ های زیادی از رنگ طوسی و خاکستری وجود دارد که هر کدام حس و حالی مختلف را برای ببینده ایجاد میکند. با دیدن این تصاویر مدرن تا حد زیادی با تناژ های مختلف رنگ طوسی آشنا خواهید شد.

 

روش های استفاده از رنگ طوسی در آشپزخانه ی سفید:

رنگ طوسی تنها در کابینت های نیست که خودنمایی میکند. این رنگ میتواند در هر جایی از آشپزخانه ی شما قرار بگیرد. مکان هایی مانند صندلی ها، دیوار اصلی، هود آشپزخانه، اپن جزیره، فرش کف آشپزخانه، چراغ های آویز، شلف یا کابنیت های بدون درب، دیوار بین کابینت، کانترتاپ آشپزخانه و.. از جمله مکان های رایج برای استفاده از رنگ در آشپزخانه ی سفید هستند. 
دکوراسیون طوسی سفید یک پس زمینه زیبا و شیک و از نظر رنگی، خنثی، در برابر رنگ های دیگر اتاق ایجاد کرده و باعث می شود تا رنگ های چشم گیر بیشتر دیده شوند.

ترکیب رنگ سفید در اشپزخانه

استفاده از رنگ زیاد درکنار طوسی و سفید:

برخی ها می خواهند رنگ زیادی را وارد آشپزخانه کنید اما افراط هم خوب نیست. وجود رنگ های زیاد در آشپزخانه سبب آزار چشم خواهد شد یا اغشتشاش بصری ایجاد می کند. سعی کنید از یک تا سه رنگ دیگر به جز سفید و طوسی در آشپزخانه استفاده کنید. رنگ های هم خانواده را استفاده کنید. مثلا از سه رنگ بنفش در تناژهای مختلف. در ادامه مدل هایی از کابینت آشپزخانه سفید و طوسی آورده شده است.