9029 500 0917
انواع دستگیره کابینت آشپزخانه


بازدید : 2574 نفر

تعویض دستگیره کابینت آشپزخانه، یکی از ساده ترین راه های شخصی سازی آشپزخانه شما است. جایگزین کردن دستگیره های قدیمی با دستگیره های های برنجی جدید، یک تغییر جزئی است که می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.
گاهی اوقات طراحی کابینت در تمام جزییات نهفته است و با رعایت جزئیات می توان طراحی های بسیار زیبا تری را ارائه کرد.

در این راهنما ما ایده های کاربردی برای یراق آلات کابینت آشپزخانه به شما ارائه می دهیم، که در طراحی و افزایش قابلیت های آشپزخانه بسیار سودمند است. این که آیا شما به دنبال تجهیزاتی کاملا مدرن هستید که به راحتی با کشوی های سنگین کار کند، یا گزینه های منحصر به فردی مانند استفاده از چرم. ما مزایا و معایب هر سبک از این یراق آلات را برای شما بیان می کنیم.

دستگیره کابینت برنجی

برنج از ترکیب مس و روی ساخته می شود. برنج یکی از با دوام ترین و محکم ترین فلزات برای طراحی تجهیزات داخلی است. از آن جایی که این ماده بسیار با دوام است، دستگیره های برنجی برای کشوهای سنگین که حاوی اشیاء بزرگی مانند گلدان، قابلمه یا ظروف بزرگ هستند، بسیار عالی عمل می کند. برنج رنگی بسیار غنی دارد، پس بهتر است در کابینت هایی با رنگ سفید، سیاه، یا رنگ های خنثی استفاده شود.

دستگیره کابینت مسی

آیا می دانید مس اولین فلزی است که انسان از آن استفاده کرده است؟ کاملا روشن است که چرا فلز مس در بین مردم بسیار محبوب است زیرا گرمای بی نظیری را در فضا به وجود می آورد و درخشش را به طراحی داخلی اضافه می کند. از آنجا که مس مقاومت فلز برنج را ندارد، بسیاری از تولید کنندگان، یراق آلات برنجی تولید می کنند و آن را با مس روکش می کنند تا شما هر دو خصوصیات را با هم داشته باشید.
دستگیره کابینت مشکی

اگر آشپزخانه شما نور خوبی داشته باشد می توانید قسمت های تیره را به فضای خود اضافه کنید، بنابراین یراق آلات مشکی یک انتخاب عالی برای کابینت های شما است. اگر شما دارای عناصر جسورانه در فضای خود هستید و نیاز به یک ویژگی برای ایجاد تعادل دارید، تجهیزات مشکی بهترین گزینه است.
دستگیره کابینت با نیکل براق

نیکل براق یک طراحی محبوب برای صاحبان خانه است زیرا بلافاصله هر آشپزخانه ای را مدرن می کند و یک یراق با دوام برای انتخاب است. برای تولید نیکل براق ابتدا نیکل سنباده می خورد و سپس آن را با یک روکش براق پوشش می دهند. استفاده از نیکل، باعث ایجاد یک زیبایی منحصر به فرد می شود، که در انواع مدل های آشپزخانه کارایی دارد.

دستگیره های طولی

دستگیره های سرتاسری برای کشوهایی با عرض زیاد و کشوهایی که یک طرف آن سنگین تر از طرف دیگر است، یک گزینه عالی است. دستگیره های عریض، یک زیبایی ظریف و مینیمالیستی را ارائه می دهد، بنابراین بهترین انتخاب برای یک آشپزخانه مدرن است. برای اعمال نیروی بهتر، این نوع از دستگیره را در قسمت بالایی درب کابینت خود نصب کنید.