9029 500 0917
چیدمان آشپزخانه با کابینت سفید


بازدید : 1846 نفر

بدون شک آشپزخانه از مهم‌ترین فضا‌های هر خانه ای است. یک آشپزخانه زیبا و دلنشین به دلبازی کل محیط داخلی منزل شما کمک می‌کند و جلوه زیباتری به آن می‌دهد که کابینت‌های آشپزخانه بیشترین نقش را در این جلوه و زیبایی ایفا می‌کنند. در این مطلب از مجله  خانه برتر به بررسی آشپزخانه با کابینت سفید پرداخته‌ایم که یکی از رنگ‌های مورد علاقه استفاده شده در آشپزخانه‌های ایرانی به حساب می‌آید. با خانه برتر همراه باشید.

در هر آشپزخانه‌ای کابینت‌ها اجزای اصلی یک آشپزخانه به حساب می‌آیند و تنها وسایلی برای ذخیره لوازم مورد نیاز آشپزخانه نیستند؛ بلکه تاثیر به سزایی در نمای اشپزخانه منزلتان دارند. برای کابینت‌ها رنگ‌های متنوع و متفاوتی را می‌توان در نظر گرفت، اما ما می‌خواهیم معجزه رنگ سفید را در تزیین انواع کابیت های آشپزخانه به شما معرفی کنیم. مطمئن باشید که استفاده از کابینت های سفید ایده بسیار خوبی برای تزیین آشپزخانه هایتان خواهد بود. امروزه اکثرا از رنگ های روشن و به خصوص سفید برای کابینت‌ها در رنگ آشپزخانه های مدرن ایرانی استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که آشپزخانه با کابینت سفید تمیزتر، کلاسیک‌تر و و یا مدرن‌تر، با توجه به سبک دکوراسیون استفاده شده در آشپزخانه شما، به نظر می‌رسد. همچنین یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای روشن‌تر کردن آشپزخانه و به طور کلی بازتر نشان دادن فضای خانه استفاده از کابیت‌های تماما سفید است. رنگ سفید آرامش بخش است و این برای خانم‌های خانه‌دار موضوع مهمی است؛ چون آن‌ها زمان زیادی را در آشپزخانه به سر می‌برند. دلایل زیادی وجود دارند که آشپزخانه با کابینت سفید همواره مورد علاقه طراحان دکوراسیون داخلی منزل بوده است و ما در این جا سعی داریم به شماری از این دلایل اشاره کنیم.

آشپزخانه با کابینت سفید

کابینت‌های سفید باعث می‌شوند آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد

حتما تا به‌حال به گوشتان خورده است که رنگ سفید تاثیر زیادی در بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای خانه و البته هر فضای دیگری دارد. برای چیدمان آشپزخانه کوچک استفاده از کابینت‌هایی به رنگ تیره به شما توصیه نمی‌شود؛ چرا که رنگ تیره فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد و البته محیطی دلگیر را برایتان ایجاد می‌کند. رنگ‌های روشن نور را در فضا منعکس می‌کنند، پس اگر مایلید که آشپزخانه کوچک خود را بزرگتر از آنچه که واقعا هست نشان دهید ما پیشنهاد می‌کنیم که رنگ سفید را برای کابینت‌هایتان انتخاب کنید.

 

آشپزخانه با کابینت سفید

تنوع رنگی دیوارها و وسایل در آشپزخانه با کابینت سفید

وقتی کابینت‌های آسپزخانه شما سفید باشند دیگر نگرانی کمتری برای انتخاب رنگ وسایل دیگر دارید و به ندرت برایتان پیش می‌آید که این سوال را از خود و دیگران بپرسید که: آیا رنگ این وسیله به آشپزخانه من می‌آید یا خیر؟ شما به راحتی و با دست باز می‌توانید آشپزخانه خود را تزیین کنید. با داشتن آشپزخانه با کابینت سفید رنگ دیگر لازم نیست نسبت به هماهنگ بودن رنگ دیوارها و دیگر وسایل آشپزخانه وسواس به خرج دهید. همچنین اگر بعد از مدتی تصمیم داشتید رنگ دیوار‌های آشپزخانه خود تغییر دهید مطمئن باشید که هر رنگی با کابینت‌هایتان ست خواهد شد. در واقع رنگ سفید کابیت‌ها باعث می‌شوند که دیگر اجزای آشپزخانه به وضوح بیشتری خود را نشان دهند و البته ست کردن رنگ آشپرخانه با اتاق نشیمن و پذیرایی نیز راحت‌تر باشد.

آشپزخانه با کابینت سفید

با کابینت‌های سفید آشپزخانه همیشه تمیز و مرتب به نظر می‌رسد

از مد نیفتادن کابینت سفید رنگ

بله درست فهمیدید! کابینت‌های سفید همیشه و در هر زمانی مدرن و به روز هستند. با گذشت زمان و به وجود آمدن مدهای جدید در زمینه طراحی دکوراسیون آشپزخانه و منزل شاید برایتان این دغدغه به وجود بیاید که شما هم رو به مد پیش بروید و مدام در حال تغییر دکوراسیون و لوازم خانه باشید؛ اما باید بدانید که با داشتن آشپزخانه ای با کابینت های سفید نیازی به نگرانی نیست. این کابینت ‌ها باعث می‌شوند که آشپزخانه‌تان همیشه مدرن به نظر برسد. در ضمن مهم نیست که چه سبک از آشپزخانه ای دارید: قدیمی، روستایی، اروپایی یا مدرن، کابینت های سفید با هر سبک و مدلی از آشپزخانه و به طور کلی خانه هماهنگ می‌شوند. به علاوه اگر زمانی قصد فروش منزل خود را داشتید مطمئن باشید که این رنگ مورد علاقه و استقبال خریدارهای خانه شما خواهد بود.

در آخر باید گفت صرف نظر از سبک و مدل طراحی و دکوراسیون خانه و آشپزخانه، کابینت‌های سفید همیشه انتخاب‌‌های خوب و مناسبی برای اکثر آشپزخانه‌ها بودند. اشپزخانه با کابینت سفید در عین سادگی، شیک و مدرن است و فضایی آرامش بخش و دل‌نشین در آشپزخانه به وجود می‌آورد. با کابیت‌های سفید فضایی دنج، راحت و دل‌پذیر برای آشپزخانه فراهم می‌کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما درباره ی آشپزخانه با کابینت سفید هستیم.