9029 500 0917
نکات مهم  دکوراسیون آشپزخانه شیک


بازدید : 2168 نفر

 

نکاتی مهم برای دکوراسیون آشپزخانه شیک و زیبا

- نحوه دکوراسیون منطبق با شکل و سایز آشپزخانه طراحی و اعمال گردد.

- تنظیم نور به خوبی مد نظر باشد، چرا که منبع انرژی خانه است.

- اولویت چیدمان آشپزخانه دسترسی آسان به وسایل پر کاربرد باشد.

- ایمنی وسایل گاز سوز و برقی به خوبی رعایت شود که این امر بسیار مهم می باشد.

- محلی برای تهویه هوا و یا نصب دستگاه ضد عفونی کننده هوا در نظر گرفته شود.

- در جای گیری منابع انرژی مثل: پریزهای برق و یا لوله های گاز، دقت شود.

- از فضای آشپزخانه برای دکور شیک حداکثر استفاده شود.

- اشکال هندسی و سطوح باید به خوبی مدیریت گردند.

- چیدمان آشپزخانه با وسایل نو و مدرن انجام شود که در لاکچری جلوه دادن آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است.

- در دکوراسیون آشپزخانه لاکچری هارمونی و هماهنگی رنگ ها اعمال گردد.

دکور اشپزخانه شیک و مدرن


کابینت دکوراسیون آشپزخانه شیک

در یک آشپزخانه شیک بیشترین چیزی که توجه را جلب می نماید و به محیط آشپزخانه و یا حتی خانه، ظاهری شیک می بخشد، کابینت می باشد. بدون اغراق می توان این گونه اظهار داشت که سایر وسایل نیز در ارتباط با کابینت ها در دکوراسیون آشپزخانه هارمونی پیدا می کنند. لذا انتخاب کابینت مناسب محیط آشپزخانه، که هم شیک و مدرن باشد و هم مقاوم، کاری بسیار دقیق و ظریف می باشد. گفتنی است کابینت ها در ظاهر شیک آشپزخانه تاثیر شگفت انگیزی دارند. در طول زمان کابینت ها همواره در حال تغییر شکل و رنگ بوده اند، لذا گستره ی وسیعی برای مصرف کننده در انتخاب کابینت وجود دارد. امروزه شاهد کابینت های شیک و مقاومی در بازار هستیم که از جنس ورق کوارتز هستند. این نوع کابینت علاوه بر زیبایی استحکام و ماندگاری بالایی در برابر رطوبت داشته و لذا عمر مفید طولانی نیز دارد.

دکور اشپزخانه شیک و مدرن وزیبا

دکوراسیون آشپزخانه شیک

برای داشتن یک آشپزخانه شیک و لاکچری باید توجه داشت تنها یک متخصص در امور دکوراسیون می تواند این امر را به بهترین وجه ممکن محقق نماید. چرا که در دکوراسیون آشپزخانه نکات بسیار دقیقی باید رعایت شود که اغلب افراد عادی به آن بی توجه هستند. یکی از مهم ترین این نکات بحث روان شناسی چیدمان و رنگ هاست که در حفظ انرژی و گرمای محیط آشپزخانه تاثیر گذار است. البته استفاده حداکثری از فضا نیز اهمیت بالایی دارد که دکوراتور ها آن را به خوبی انجام می دهند. چرا که فضای آشپزخانه گاهی علاوه بر مصارف عمومی برای سرو غذا نیز استفاده می شود. بنابراین غذا خوردن در یک محیط آرام و خلوت و در عین حال شیک و لاکچری خیلی لذت بخش می تواند باشد. البته لازم به ذکر است کارهایی که در دکوراسیون انجام می شود می تواند سلیقه ای نیز باشد که در این صورت پس از انتخاب رنگ طراح دکوراسیون با توجه به روان شناسی آن رنگ ها دست به کار می شود.

دکور اشپزخانه شیک و مدرن و امروزی

دکوراسیون آشپزخانه مدرن شیک

یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین سبک های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است. اصول طراحی کابینت های آشپزخانه مدرن تفاوت های زیادی نسبت به آشپزخانه های کلاسیک داره که باعث میشه این دو سبک از طراحی ناخودآگاه در جایگاه مقایسه با یکدیگر قرار بگیرن.

آشپزخانه‌های مدرن به طور معمول حالتی هندسی‌تر دارن و رنگ‌های نقره‌ای و طوسی خیلی تو این سبک دیده میشن و بهترین دکوراسیون آشپزخانه مدرن به همین سبک هستش و نمونه اش رو در تصویر زیر میتونید ببینید.